Dålig dag, nervös och stora grejer på gång.

Tyvärr, är idag en mycket viktig dag och jag är så nervös att jag håller på att krevera. En hel del har dessutom gått emot mig idag. Har försökt färga över den tidigare hårfärgen, och resultatet blev en katastrof. :-( Gillade dessutom hårfärgen jag hade, så nu sörjer jag tredubbelt det dåliga hårresultatet.

Ber till Gud, Oden, Tor och alla andra möjliga gudar att de ska vara med mig i eftermiddag. Jag behöver verkligen ert stöd, och vet att ni finns där om ni bara hinner, men på något sätt skulle det vara skönt med en bekräftelse, en liten klapp på huvudet för att visa att jag inte är ensam.

Det ska bli så skönt när den här dagen är över. *ont i magen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0