Choklad!!!

Jag är inget superfan av choklad med smak. Ska jag äta choklad ska det vara antingen helt vanlig choklad, eller med hasselötter i. Några få undantag finns dock. Förra sommarens nyhet från Marabou, den sommarvarianten med jordgubbar vart en riktig favorit. Jag gillar Marabou Sensation med mandel och havssalt och min nya kärlek är Marabou Polka. Tror att jag aldrig smakat något så underbart gott. Chokladen smakar som Marianne-godis. Mums!!!

Marabou med jordgubbarMarabou sensation. MumsJag är inget superfan av choklad med smak. Ska jag äta choklad ska det vara antingen helt vanlig choklad, eller med hasselötter i. Några få undantag finns dock. Förra sommarens nyhet från Marabou, den sommarvarianten med jordgubbar vart en riktig favorit. Jag gillar Marabou Sensation med mandel och havssalt och min nya kärlek är Marabou Polka. Tror att jag aldrig smakat något så underbart gott. Chokladen smakar som Marianne-godis. Mums!!!

Hupp, vad mycket chokladsnack... PMS på ingång kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0